luni, 2 august 2010

Oda pentru E U

Are Nuti a noastra-un of,
Nimeni nu-l schimba pe boc
“Ce-o fi grea remanierea
Cand noi toti avem puterea
Uiti traian, ce costumas
Imbracasi io in Oas
Am dat si pantofi cu toc
Dar i-au imbracat pe dos
Cum promovasi io litoralu’
Si incalecasi io calu’
Ba mai mult pe bicicleta
Sa vada toti ca-s o starleta
Am facut pictorial
Si uite, am ajuns pe val
Acum fusesi si la shanghai
Am inventat si-o frunza, vai
Dar dodoasca cu-al ei miez
E Stef’ cel mare, dar chinez
Ai vazut ce-admirator
Ma ca’ta’n televizor?
Hai, traiane, fii tu bun
Nu ma lasa tocmai acum
Stiu, mogulii “este rai”,
Dar da un ordin alor tai
Si inchidem tot, promit,
O sa fie al-nostru rit
Si-o sa controlam noi tot
Fara Preda, fara Boc”
Si se-ndupleca Traian
Si da ordin de sultan:
"Primarita de vrei sa fii
Cere tot ce vei pofti
Ministru nu mai vorbesc
E doar obicei-ROM’nesc
Legea nu e pentru toti
E doar pentru sarantoci
Constitutie spuneai?
Modificam rapid nu-I bai
Tot al tau va fi am spus
E ordin de la al’ de sus
Ii taxam de nu se vad
Doar acum nu e prepad
Se poate si mai rau, d-acum
Doar tu esti al meu stapan
Unei blonde ca mata
Ce barbat i-ar rezista?"
Cu toata stima, doamnei Elena Udrea...
Dedicatie:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu